GstarCAD 365 AutoRenewal Underhåll och support
Många GstarCAD-användare överväger kundsupport och det bästa sättet att spåra mjukvaruutveckling, för att behålla licenserna och att ha prioriterad teknisk support. För att göra detta beslut enklare, i samarbete med GstarCAD, har vi förberett möjligheten att ingå ett underhållskontrakt GstarCAD 365, vilket också ger det mest prisvärda sättet att köpa en permanent licens för programmet och hjälpa till med de första stegen eller dilemmaerna i att använda programmet. De viktigaste fördelarna med GstarCAD 365 AutoRenewal-prenumerationen är:
- Hjälp med installation och aktivering av programvara
- Gratis årlig uppgradering av GstarCAD
- Rättigheter att uppdatera befintliga versioner av programvaran
- Prioriterad teknisk support http://helpdesk.e-disti.com/
- e-notifiering av nya produkter, nya versioner och andra innovationer samt tips och råd för att underlätta arbetet
- Online-åtkomst till användarhandböcker, vanliga frågor och svar, videoinlärning och tips, nedladdning av programvara etc,
- Ytterligare rabatter på inköp och utbildning
- Telefonhjälp alla vardagar mellan 9:00 och 15:00 (CET)
Kostnaden för kontraktsunderhåll av GstarCAD 365 Prenumeration betalas en gång om året. Minsta varaktighet för underhållskontraktet är ett år och förlängs automatiskt tills det annulleras. Villkoret för att ingå ett underhållsavtal är att du har den aktuella versionen av programmet. Gå med avancerade användare och få ut det mesta av de nya möjligheterna som erbjuds av den mycket dynamiska utvecklingen av GstarCAD och valfria tilläggtillägg.